miércoles, 17 de agosto de 2011

Pla de Santa Maria èlit

Ahir vam està Pere i jo a la cursa èlit del Pla de Santa Maria, l'única diferència que Pere estava a la vorera donat-me assistència. La cursa va ser molt nerviosa amb molts d'intents d'escapada. A les primeres de canvi és fa un tall amb Sergi Casanova i vaig a per ell i fem cami. Davant anava Escolano ddel Cjam. Puntuem a dos esprints i l'agafem. Llavors el Cjam en pesa és posen a tirar ja que no els i agradava el tall i ens agafen. Unes voltes de control i tornar a saltar Escolano i Font. Jo deixo passar dues voltes i al veure el pilot parat ho provo i m'en vaig amb dos corredors més. Fem camí i al pilot hi ha molt de control i agafem diferència. Al final amb el temps agafat al pilot més els 9 segons que havia agafat als sprints puntuables finalitzo la cursa tercer de la general i primer màster. A més vaig agafar 4 primers. 79 km - 39,2 km/h - 167 ppm - 1000 m desnivell.
Avui sortida amb Juanito i Pere regenerativa. 60 km a ritme suau. En aquest moments estic a Cerler disfrutant d'unes petites vacances, però el dissabte em desplaço a Haro per disputar una cursa màster.


No hay comentarios: