domingo, 21 de agosto de 2011

Memorial Alvaro Fernandez ( Haro )

Després de passar uns dies per Cerler a 1500 metres d'altura i amb una temperatura molt agradable, disfrutant de la família i de el spa, el divendres vam anar cap a la Rioja, concretament a la població d'Haro per passar el cap de setmana per les bodegues i per disputar el dissabte per la tarda la cursa màster memorial Alvaro Fernandez de 88 km que acabava en alt a la població de Villalba de la Rioja amb els últims 500 metres del 7 al 12 %. La cursa va estar marcada pel fort calor, sobre uns 40 graus. A la sortida ens va caure un tronada, la qual cosa faria els primers 15 km molt perillosos. Molt de control sobre la gent forta, fins que al km 12 vaig saltar del pilot en busca del premi de la muntanya. Vaig passar el primer i en la disputa de l'esprint és va formar el tall bo de 7 corredors que arribaria fins a meta. Molt bona entesa amb tots els corredors, un d'ells el meu company d'equip Teo Casabal. Al segon port puntuable a falta de 100 metres salto del grup i torno a puntuar el primer al premi de la muntanya. Tornem a relleus fins els últims 4 km que començava una suau pujada fins meta sobre el 3 i 4 %. Algú que proba de saltar sense èxit, fins que a 500 metres de meta Carlos Pacios saltar del grup i jo el segueixo. Jo que el dia anterior a la cursa havia anat a veure el final s'havia que a falta de 100 metres de meta hi havien dues corbes complicades i que passes primer guanyaria la cursa. Així que abans de les corbes ataco a Pacios i passo davant i el despenjo de roda, arribant en solitari al final. Al final 1 classificat, 1 premi muntanya, 1 màster 30. El meu company Teo Casabal 3 de la general i em sembla que primers per equips

Demà participarem Pere i jo a La Sènia amb els èlits i el dimarts a Ulldecona.



Pòdium dels tres primers de la general


Retall del diari de La Rioja

No hay comentarios: