domingo, 14 de agosto de 2011

Campionats de Catalunya màster

Ahir la tarda Jaume, Pere i jo vam està al campionat de Catalunya que és celebrava a la població de Vinyols, en un circuit de 88 km completament pla, gents selectiu i descafeïnat. Damunt l'arribada a meta era un gir de 90 graus perillós i 50 metre i meta. Abans de sortir ja s'havia el resultat i que guanyaria el que li poses més collons a l'esprint, però bé ja que estàvem allí ho havíem de provar. Vaig participar amb els companys del club esportiu que en tot moment s'aviem on teníem que està i vam jugar les nostres cartes. Va haver un moment que pensava que ens sortia bé amb el Carles però no va poder ser. Un control absolut sobre Morales, Israel Nuñez i sobri mi, pareixia que anéssim de fosforito com deia l'amic Marrax. Però bé tot i això en vam provar-ho arrancant, estant en molts de talls, intentant trencar la cursa, però res. A més et posaves als talls i la gent tampoc volia passar al relleu. Al final a l'última volta Pere i jo vam anar cap al darrera, ja que pujaven tota la gent que està tot el dia a rodar fent el ''camicace''. Un última volta on vaig patir molta por, on Jaume va anar pel terra, amb moltes bandades, caigudes i enganxades. Al final em quedo amb el treball dels companys del club que ho vam provar en tot moment. Donar l'enhorabona a Albert, el campió, que va ser el que se la va jugar a l'esprint i és va emportar el campionat.
* 2 h - 88 km - 43,5 km/h - 160 ppm

Avui sortida en Claudio i Pere pel Montsià, fent Bruixes i Remei i baixant per la Ràpita. En fet una sèrie a Bruixes brutal, treien una mitja de 33 km/h i després una sèrie de pals de la Ràpita fins Tortosa enfilats on Pere s'ha cagat en nosaltres. Em tardat 35 minuts en arribar a Tortosa.

* 4 h - 118 km - 29,6 km/h


No hay comentarios: